Rota:10 Sahaflar Çarşısı

Fatih'te gezilecek yerler diye yazarsanız karşınıza mutlaka Sahaflar Çarşısı çıkar. Biz de dün öyle bir gezelim dedik. Fakat yeniden hüsrana uğramakla kaldık. Sahaflar Çarşısı artık eski değerini kaybetmiş bir şekilde görünüyordu. Sahafa dair sadece iki kitapçı bulunuyor. Orada da genellikle Osmanlı dönemine ait tablolar ve kitap dışında hemen hemen her şeyi bulunuyordu. Eski kitaplar yerine yeni çıkan, popüler kitaplar ya da ders kitapları bulunuyordu. Belki maliyeti arttırmak için yapılmıştır fakat ben karşılaşmak istediğim şeyin tama olarak bu olduğunu düşünemezdim. Daha çok her yerde eski kokulu kitapların olacağını, hatta almamak için kendimi tutacağımı düşünmüştüm.Ama yanıldım ve üzüldüm. Diyeceksiniz artık teknoloji gelişti, böyle şeyler mi kaldı diye ama benim gibi insanlar bu tarz şeylere hasret kalıyor. Haliyle görünce de mutlu oluyor. 


Bir nevi pazarlama stratejisi üzerine kurulmuş bir yerdi. Pek hoşuma gitmese de merakımı gidermiş oldum. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar