Çılgınlar Gibi Eğlenmeye Hazır Mısınız? Booksmart Filmi Hakkında Çılgın Yorumlarım!!

Çoğu kişinin gözünden kaçmış bu filmi ben çok beğendim. Farklı bir kaç filme benzetildiyse de ben benzetmedim. Imdb puanı:7.2 ve 44 adaylıktan 20'sini kazanan bir film.




 Kendine has bir tarzı var filmin. Filmin konusu liseden mezun olmalarına 1 gün kalan iki genç kızın lise hayatları boyunca hiç eğlenmediklerini fark etmeleri ve harekete geçmek istemeleri ile alakalı. Kızlar şimdiye kadar hep çalışmış başka her hangi bir şey yapmamışlar. Molly ve Amy sadece 1 gün de olsun partilemek isterler. Okulun meşhur çocuğu Nick'in partisine gitmek için ailelerine ilk kez yalan söylerler. Bu iki yakın arkadaş birbirlerinden bile sır saklayacak kadar utangaç ve dürüst oldukları için başlarına bir sürü şey gelir. Başka partilere giderler. Amy için yeterli olsa da Molly Nick'e olan aşkından onun partisine gidip kendisini ona göstermek için çabalar.Bu çabaları Amy'in aşık olduğu kız Ryan yüzünden bozulmuştur. İlginç bir bileşen olduklarına inandıkları bu çift sevgili olmuşlardır. Birbirlerini kırmış, kaba konuşmuşlardır Molly ve Amy. Daha sonra bir gece de olsa deneyimledikleri olaylar onların gerçek insanları bulmalarına yardımcı olmuştur.





Filmin konusu bazılarınıza göre saçma gelecek. Fakat Superbad'i izleyenler ya da onun gibi filmleri çok sevecektir. Hatta bana göre Superbad'den daha iyiydi. Günümüze uyarlanmış mizah anlayışı ile güldürüp, eğlendirebiliyor. Olivia Wilde'ı bu sefer yönetmen olarak görüyoruz ki çok iyi iş çıkartmış. Sadece kadınlar çerçevesinde değil erkekleri de çembere alan bir film yapmayı başarmış. Oyuncular pek alışkın olmadığımız kişiler olsa da (gençler) oldukça güzel olduklarını söylemek isterim. Ben sadece Molly ve Hope'u görmüştüm önceden.



Cinselliğin ön planda görünüp de pek de öyle olmadığı bir film. Evet bahsediliyor çokça fakat rahatsız edici şekilde değil. Aynı zamanda küfür ögeleri de yerinde ve zamanında kullanılmış. Sanatçılar ve ünlüler hakkında yapılan benzetme ve espriler çok hoşuma gitti.




Bir sahne vardı ilk başlarda Molly'in diğer öğrenciler ile konuştuğu. Diğer öğrenciler ders çalışmayıp eğleniyorlarken nasıl da yüksek puanlı üniversiteleri kazandığına dair bir konuşma geçiyor. Molly çok çalıştığı için iyi bir üniversitede okunacağını düşünüyor fakat durumun sandığı gibi olmadığını görüyor. Diğer öğrenciler hem parti yapıp hem de üniversiteyi kazanabiliyormuş diye şaşırıyor ve neden diye kendisine sormaya başlıyor. Ben neden o kadar çok çalıştım? Neden hiç partiye gitmedim. Neden?



Aslında her şeyin ne kadar basit ve olağan olduğunu gösteriyor bu film bize. İzlemenizi tavsiye ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar