Pazarlamadaki Kadın İçerikli Reklamların Kısa Bir Araştırması

 Günümüzde markaların çoğu , temsil ettiği markanın tüketicisine yönelik reklamlar oluşturmaya başladı. Buna yönelik bir araştırmayı sizlerle paylaşmak istiyorum.




Kadınlar yarı-kadın mesajlı reklam içeriklerini artık kucaklamaya ve bu reklamlara markanın ürünlerini satın alarak cevap vermeye başladı. 

On yıl sonra reklamlar pazarlamacıların ve tek tipler tarafından sürdürebileceğine inanıyorlar. Fakat kadınların duymak istediği mesajlar yarı kadın reklamlar ile birlikte yüceltiliyor ve bu şekilde güçleniyorlar. 

Şimdi İngiltere'de kadınlar 7 trilyon dolar müşteriye reklam sunuyorlar ve bunların %95'i ürünleri satın almaya karar veriyor. 



Son araştırmaya göre % 52'si satın aldığı ürüne bilgice tepki veriyor çünkü onlar markanın kadınları nasıl tasvir ettiğini biliyor ve beğeniyorlar. 

%5'i  yarı kadın reklamların cinsiyet eşitlik sınırını yıktığına inanıyor. 

%81'i pozitif bir şekilde tasvir edilen kadın reklamlarının kızların görmesinde önemli bir etmen olduğunu düşünüyor.



%71'i kadın ve kızları pozitif bir şekilde tanıtılan reklamları kullanarak markalar hakkında bilgece tepki veriyorlar. 

%75'i her gün kadın reklamlara önem vermelerini sevdiklerini söylüyor.

%94'ü seks içerikli reklamlarda kadınların kullanılmasının zararlı olduğunu düşünüyor.

%46'sı bir markanın sosyal medyasının takip ediyor çünkü onlar şirketin neyi temsil ettiğini görebiliyor. 



Yorumlar

Popüler Yayınlar