Aldatılmış,İntikamla Yanıp Tutuşan,Bir O Kadar Dost Olmak İçin Yıpranan 3 Kadın

 Bunu yazmaya başlamadan önce başlığı aklımda onlarca kez düşündüm. The Other Woman'ı izledim. Filmi izlerken üzerinde düşünebileceğim o kadar çok mesele vardı ki ; hiç bir filmde bunu yaşamamıştım. Adeta belgesel izler gibi izledim. Nedeni herhalde yakın zamanda çevremde görünen ,artık klasik bir durum haline gelen aldatmacalar. Şu aralar o kadar karşılaşıyorum ki beynim direk bu konulara yöneliyor. Her neyse filme dönersek : Öteki Kadın gerçek anlamda hayatın içerisindeki o acı dramı yansıtmayı başarmış. Kate (filmde ilk olarak atak yapan kadın) kocasının onu aldattığını duyunca Carly(Mark ile çıkan ama evli olduğunu bilmeyen avukat).Son olarak Amber (bu iki kadının sadece kendilerinin aldatıldıklarını düşündükleri zaman ortaya çıkan ,onlara göre onlardan çok daha güzel olan kadın).Kate bütün yolculuğu başlatan şoför konumundayken, Carly ile çok iyi dost olmayı başarır. 




Daha sonra karşılarına çıkan Amber'ı da benimseyerek kendilerinin daha güçlü olmasını sağlarlar. Bu kısım onların kadın ruhlarını, neler başarabileceklerini, bu durumlarda nasıl konumlanacaklarını göz önüne serer. Hikaye çok tanıdık ama dost olmaları pek de rastlanır bir durum değil. Bu dostluk olaylar bakış açımızın değişmesine yol açmış durumda. Tabi bu durumun bazılarına göre saçma olması aldatılan kadınının aldattığı kadına şiddet uygulaması onlar için bir çözüm yolu olabilir. Daha yumuşatacak olursam ,en azından o kadınla konuşup bir şeyleri ya düzeltebileceğine inanır ya da duruma göz yumup boşanma kararı alır. Ama bu durumda erkek meydana girer ve yaptığı durumdan pişman olduğunu, affedilmek istediğini, yaşanılan şeylerin unutulması gerektiği düşünür ve bunu ister. Tabi bunlar olduktan sonra (eğer gerçek bir sevgi değilse aradaki şey) aynı şeyleri tekrarlamaya, karşısındakini aptal konumuna koymaya devam eder. Evet bunları düşünerek yazdım ama benim için çevremde bu durum böyle. Erkekler eşlerini (hepsi değil) hizmetçi gibi kullanırlar ,eşleri onları çok sevdiği için her şeye katlanır, günün birinde aldatıldıklarını öğrendiklerinde psikolojik, bedensel şekilde yıkılmaya başlar. Tersi de işte bu filmde. Bunları atlarsak filmi izlediğim için mutluyum. Farklı bir fikir, farklı bir durum ortaya çıkardı benim için. Tabi bu dramatikleştirdiğim durumun dışında eğlenceli bir filmdi.

Yorumlar

Popüler Yayınlar