Kadıköy Uygun Fiyatlı Yeme-İçme Mekanları

 Kadıköy'e çokça gittiğim için oradaki kafelerden, restoranlardan bahsetmek istedim sizlere. Bu liste genel olarak benim beğendiğim ve uygun fiyatlı olduğunu düşündüğüm yerler. Bazıları sizler için pahalı gelebilir tabi, herkesin bütçesine uygun yerler paylaşmaya çalışacağım.






1-Meşhur Menemenci Cemal Polat

Burayı karnım açken, nereye gitsem diye düşündüğüm zaman buldum. Öylesine oturdum ve gerçekten çok beğendim. Gebze'de olmasını da çok isterdim.  Her türlü menemeni burada uygun bir fiyatta yiyebilirsiniz. Özellikle çayı semaverde demlenen çaylar gibiydi. Karın tokluğu da cabası.





2-Coffy

Burası benim Kadıköy'deki favori kahve dükkanım. İlk kahveniz uygulama yüklemeniz halinde bedava ve 7 kahve alımı sonrası da 1 bedava kahve hakkınız bulunuyor. Bunlar dışında küçük bir ortam ama kahveleri hem çok uygun hem de lezzetli. 



3-Borsam Lahmacun

Lahmacun en iyi nerede yenir sorusuna hep farklı bir cevap verirler, benim için de burası. Lezzetli ve gayet uygun. 



4-Fahriye Cafe

Retro ve kitap severlere önerebileceğim tatlış ve huzurlu bir kafe.




5-Böcek

Burası hem oyun oynayabileceğiniz hem de lezzetli tatlar tadabileceğiniz bir yer. Diğer yerlere göre biraz pahalı olsa da ben burayı seviyorum. Hem de toplantı, ders yapmak için de güzel bir ortam sağlıyor. 




6-B.O.B Burger

Bir ara siyah eldivenle burger yemek modaydı. Siyah eldivenin asıl yeri burası. Burger yerken dağıtmayalım diye böyle bir yöntem bulmuşlar. Apartmanın içini kafeye çevirme fikrini oldukça güzel. Burgerlerin fiyatları da ortalama.




7-Piraye Kafe

Burası hem konser alanı, hem yemek alanı hem de bar alanı olarak kullanılıyor. Açık havada ve oldukça huzurlu bir yer.




8-Kibrit Kutusu Kafe

Burası da gerçekten minnak bir kafe. Buranın bir tatlısı vardı adını hatırlamıyorum ama gerçekten çok güzeldi.



9-Moda Çikolatacısı

Burası aslında çikolata dükkanı ama oturabileceğiniz güzel bir kafe. New York tatlısı çok güzel bu arada.



10-Viyana Kahvesi

Burası çok ama çok kalabalık oluyor ama gerçekten lezzetli tatları var. 




Telif hakkına girebileceğinden fotoğraf koyamayacağım :) 



Yorumlar

Popüler Yayınlar