Filler Ve Karıncalar

 Yaşar Kemal'in Filler Sultanı ile Kırmızı Sakallı Topal Karınca kitabının tiyatro oyununa gittik dün gece. Hem de Gebze'de. Gebze'yi vurgulamamım sebebi şu; Gebze'de çok fazla sanat etkinlikleri olmuyor. Daha doğrusu ben geldiğimden beri karşılaşmadım. O yüzden bu güzel oyunu kaçırırsam üzülebileceğimi biliyordum.

Bilkar aracılığıyla seyrettiğimiz oyunun öncelikle az dekor ile ne kadar çok iş yapılır cümlesini görmüş olduk. Müzikler süperdi. Seslendirmeler çok iyiydi. Oyuncular gayet başarılı idi. Oyuna diyecek hiçbir olumsuz eleştirim yok. Ben tüm ekibe bu güzel anları yaşattıkları için teşekkür ediyorum. Canı gönülden de tebrik ediyorum.

Oyun esnasında dikkat dağınıklığını önlemek amacıyla fotoğraf çekmek yasaktı. O yüzden filmin afişini sizinle paylaşabilirim.



https://www.cihangiratolyesahnesi.com/kopyas%C4%B1-hi-sseli-hari-kalar-sayfasi

Yorumlar

Popüler Yayınlar