Liseli Yıllarımda Mutlu Olmamı Sağlamış Über Romantik ve Gerçek Dışı Favori Film ve Dizilerim

 1. Carrie Diaries

1. sıraya koymamın nedeni nostaljik olması ve şarkılarının çok güzel olması. Kitaplarını okuduktan sonra dizisini görünce 2 günde süpürmüştüm. 80'li yılları ve o yılları anlatan dizileri çok severim. Kalbiniz kırıksa izlemenizi öneririm. Masum aşkı da görme şansınız var tabiki. 









2.Aşk Tesadüfleri Sever

Bu filmi sinemada seyretmek için o kadar çok uğraşmıştım ki, sonuç sinemada değil, ablamın üniversitedeki evinde hüngür hüngür ağlayarak seyretmiştim. TNK'nin de içinde yer aldığı, aynı zamanda filme şarkı da yaptıkları Aşk Tesadüfleri Sever benim için çok özel bir yerde. Senaryosu, oyuncuları ve filmin işlenişi o kadar çok hoşuma gitmişti ki, hala izlerim. 






3.Im July

Tesadüf eseri bulduğum bu filmi, başta izleyip, izlememek arasında kalmıştım. Sonrasında neden daha önce izlemedim demiştim. Im July (Temmuz'da) Fatih Akın'ın bence en başarılı filmi. (Diğerleri de güzel). Burçlar, güneş, aşk, seyahat ve inanç. Bu filmde her şey var. En önemlisi de aşk. Bu filmi daha sonra üniversitede derste işlemek için izlemiştik fakat sonra hocamız filmi değiştirmişti. İyiki değiştirdi çünkü bu sefer benim için önemli olan başka bir filmi izleyemeyecektim. 




4.Moonrise Kingdom

Wes Anderson'un tatlı ve minik filmlerinden. Bu filmde iki çocuğun masum aşkını farklı bir şekilde izliyorsunuz. Zaten Wes Anderson'un filmleri her zaman çok perspektif ve renkli. Okulun götürdüğü kamp sırasında gruptan kaçan iki aşığın yaşadığı maceraları izleyeceksiniz.






5.Love & Dance 

Bu ne tatlı bir filmdir ya. Dans kursunda tanışan ve birbirine aşık olan 2 gencin dansını ve aşkını izleyeceksiniz. 






6. One Day

Anne Hathaway'i çok sevdiğim için can atarak beklediğim bir filmdi. Kitabını hemen okuduktan sonra filmini de izlemiştim. Bana göre çok üzücü bir aşktı. Hüzünlü ama çokça gerçek dışıydı. Aşkın en ateşli ve en hüzünlü anlarını görebilirsiniz. 





Yorumlar

Popüler Yayınlar