Bir Ankara Macerası

Sınav için Ankara'ya gittim. Fakat çok fazla bir yer gezmedim. Yalnızca ölmeden önce görmek istediğim yer olan Anıtkabir'i ziyaret ettim. Anıtkabir'de fotoğraf çekilmedim. Sevgi abla neden çekilmiyorsun diye sorduğunda, ''Burası anıt, neden çekileyim? Sonuçta Atatürk orada yatıyor.'' dedim. İlk defa da benden duymuş böyle bir şeyi. Bana göre durum böyle açıkçası. Anıtkabir'i dışarıdan çektim. Ama içinde sadece izin verdikleri yerleri kamerama alabildim. İnsanları anlayamadığım ve bir kez daha sinirlendiğim bir durum yaşadım. İzin verilmemesine rağmen, her şeyi çekmeye başladılar.





Hatta elinde silah tutan bir heykele kafalarını koyarken fotoğraf çekildiklerini bile gördüm. Ne diyeyim? Belki bu durumdan zevk alıyorlar. Ama bunu yapan da bir kadın. Sen hiç mi gündemi takip etmiyorsun, olanları duymuyorsun a canım? İleride zevk alarak çekildiği şey psikolojisini alt üst edebilecek bir boyutta olduğunu düşünüyorum. Diyeceksiniz abartma. Ama o bu durumu eğlencesine de yapsa zamanı geldiğinde ne olacağını farkında olmadan kötü şeyler bile yaşayabilir.



Sadece üzüldüğüm nokta şu Atatürk biz gençlere o kadar çok güvenmişse de biz hep tersini yapmak istiyoruz, yapıyoruz...

Yorumlar

Popüler Yayınlar