Kadıköy'ün Köşesinde Cadıköy Kafe

Geçenlerde Cadıköy Kafe'ye uğrama fırsatı buldum. Hep merak ettiğim bir yerdi. Merakımı giderdim hatta yolum Kadıköy'e tekrar düştüğünde Cadıköy Kafe'ye yeniden ve yeniden uğrayacağım.
Öncelikle çokça konsept içeren kafeler var. Bunların birçoğu güzel değil. Ama ben Cadıköy Kafe'yi çok sevdim. Bir kere cadıların kullandığı eşyalardan tutun da, servis edilen bardaklara kadar her şey konsepti kapsıyor. Yani konsept kafe böyle yapılır diyorum. Her ayrıntısına kadar düşünülmüş bu kafede ücretler normal düzeyde. Her öğrenci gelip bir şeyler yeyip, içebilir.


Canlı müzik yapılan bir bölümü var sıcak mı sıcak. Soba var çünkü :) Bunun yanında güzel müzikleri, sevecen ve güler yüzlü çalışanları var. Fotoğraf çekilmek için de birçok yer bulunuyor. 
Cadıköy Kafe sabah 09:00'dan gece 00:00'a kadar açık. 
Gidip bir kahve içmenizi ve havuçlu kekinden mutlaka ama mutlaka yemenizi öneririm :) 


Yorumlar

Popüler Yayınlar