Neşenizi Yerine Getirecek Müzik Dolu Bir Dizi: Roadies

Roadies'i yaklaşık 3 yıl önce silip süpürmüştüm.  Dizi beni hem eğlendirmiş hem de takım ruhunun ne olduğunu bana göstermişti. Yıldız oyuncuların yer aldığı dizi 2016 yapımı ve müzikleri ile şahane bir işin bir araya gelmesini hep beraber izliyoruz. Başta Imogen Poots, Carla Gugino, Luke Wilson, Machine Gun Kelly gibi isimler ile beraber Luiz Guzman, Halsey vs. oyuncular da yer alıyor.
Imdb puanı 7.3 olan diziye biraz göz atalım.



Dizinin konusu bir rock grubunun turne zamanlarında neler yaşadıklarını gözler önüne seriyor. Hem sahne önü hem de arkasını keyifli bir şekilde izleyiciye aktarmayı başarıyor.




Benim favori oyuncum olan Imogen ile başlarsak, kendisi dizide kaykayı ile hareket eden, setin getir götürcüsü adeta. Ama dizide benim bir kez daha idolüm olmayı başardı. Kaykay sürmesi, güzelliği, oyunculuğu derken daha fazla izletti. Dizide oyuncuların başarılarını, başarısızlıklarını, aşklarını, nefretlerini, kıskançlıklarını, azimlerini ve hırslarını aynı anda görebileceksiniz.


Eğer müzikal ve eğlenceyi bir araya getiren dizileri seviyorsanız, Roadies'i de seversiniz.



Yorumlar

Popüler Yayınlar