Yaza Uygun Oje ve Ruj Renkleri

Sizlere hemen hemen her kadının sevdiği şeylerden ikisi olan oje ve rujlardan tavsiyeler vermek istedim. Öncelikler herhangi bir marka tavsiye etmeyeceğim. Sadece cilt tonunuza uygun oje ve ruj renkleri önereceğim. Önerdiğim ruj ve ojeler ayrıca yaza uygun renklerden oluşmaktadır. Tabi herkesin zevki farklıdır. Sadece yazın daha sade ve canlı görünmek isteyenleriniz de olabilir. Öncelikle ojelerden başlıyorum.





İlk rengim: Limon Sarı
Ben oje sürersem sadece koyu renkler sürerim diyenlerin zıttına limon sarısı yazın size havalı ve canlı gösterecek renklerden birisi. Koyu tene sahip ya da kumral tene sahip kadınlarda daha da hoş duran bu rengi yazın süreceğiniz ojelerin başına ekleyin derim.



2. Lila
Lila rengi bana göre mordan daha canlı ve hoş bir renk. Lila ruj ile değil ama açık tonda bir mor ruj ile lila rengi ojenizi uyumlu hale getirebilirsiniz. Ayrıca kıyafetlerde de bu yazın favori renklerinden birisi.


3. Turuncu
Her yazın favori olan turuncu açık tene sahip kadınlarda daha hoş durabilir. Biraz baskın bir renk olduğu için tırnakları öne çıkarır.



4. Turkuaz
Çok farklı bir renk bana göre. Her kime sürersen sür çok güzel durabilecek bir renk. Turkuaz bir bandana ile kombin edebilirsiniz.


5. Mor
Bu yazın bir diğer favori renklerinden birisi de mor. Moru kırmızı bir ruj ile ya da kırmızı herhangi bir parça ile kombine edebilirsiniz. Kırmızı ve morun uyumu gerçekten çok güzel.


6. Nude
Nude ojeler de bu senin gözdesi. 



Rujlara geçersek benim favorim her zaman kırmızı ruj olmuştur. Kırmızı ruju her kıyafete uydurabilirsiniz.



2. Nude Ruj
Bu sene adını sıkça duyduğumuz Nude ruj 2000’lerin modasını geri getirdi diyebiliriz.


3. Parlak Renkte Rujlar
2000’ler demişken sadece parlaklık veren rujları da unutmamak gerek. Yazın makyajla arası iyi olmayanlara parlaklık veren rujlar iyi gelecek.


Yorumlar

Popüler Yayınlar