Arabalı Sinema Modası

 Geçtiğimiz günlerde Instagram çekilişi ile hayatımda ilk kez arabalı sinemaya gitme şansı elde ettim.Daha önce hep merak ederdim acaba nasıl oluyor diye? Baktım ve gördüm ki oldukça güzel. 


Pandemiden dolayı insanların eski zamanlarda da sıkça yapılan bu aktiviteyi günümüze taşımalarını oldukça mantıklı buluyorum. Sosyal mesafe olmasından dolayı arabanızda oturup koca ekrandan film izlemek çok güzel. Tabi evde oturup, rahat rahat seyretmek bazıları için daha olur bir şey ama dışarıyı ve açık havayı özleyenler için ideal bir seçim olacaktır.


Tepe Nautilius'da Tursil'in 85. yılına özel bir arabalı sinemasına bilet kazanınca bu keyfi tatma fırsatım oldu. Sandalyesiyle gelen insanlar dışarıda izlemeyi tercih ederken, kimileri arabasının üzerine oturup filmi izlemeyi tercih etti. Etkinlik 20 kişi ile sınırlandırmıştı. Girişte hijyen kiti verildi. Ayrıca arabalara dezenfektan sıkıldı. Çalışanlar maskeliydi. Herkes sosyal mesafeye uygun olarak park etti ve o şekilde filmi izlediler. Filmin sesi için de nostaljik bir anımız olan radyoları açıp o şekilde dinlememiz istendi. 


Eski zamanlarda olduğu gibi klasik arabalar güzel bir görsellik sağladı. 


Yani insanlar pandemiden dolayı evlerinde film izlemek yerine açık havaya çıkıp film izlemeyi tercih ediyorlar. Bunaldılar ve sıkıldılar. En azından bu şekilde hayatlarına normal bir şekilde devam etmeye çalışıyorlar. Ne kadar olursa. 

Ve fark ettiğim bir şey daha oldu arabalı sinemada. Çoğu insan sadece Instagram'a fotoğraf atmak için gelmiş. Ya işte arabalı sinemaya geldik demek için. Bu da teknoloji dolu bir yaşamda sosyal medyasız yaşayamacağını düşünen insanlar var. Ne denir bilemem ama insan bazen bu tarz anılarını kendine saklamalı. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar