Buhranlı Sokakların Arasında Kalmış Bir Güzellik: Rumeli Hisarı

 Rumeli Hisarı'nı gezme fırsatı bulduğum için kendimi şanslı hissediyorum. Artık insanlar ekonomi olsun, başka şeyler olsun gezmeyi bile unuttular. Turistler dışında gezen yerli kimseyi bulmak oldukça zorlaştı. Biz sadece alışveriş yapabiliyoruz, gezmek biraz lüks oluyor. Tabi ben bunun için kendime bütçe ayırdığım için ekonomik durum beni çok zorlamıyor çok şükür :) Özellikle müzeleri gezeyim diye müze kart çıkarttım. 







Rumeli Hisarı'na giriş şu anda yetişkin olarak 30, öğrenci olarak 15 tl. Müzekart ile ücretsiz. Rumeli Hisarı'nı şu an sadece bahçe bölümünü gezebiliyorsunuz ama o kadar güzel ki, içine giremediğiniz için üzülmezsiniz. 







Beşiktaş'tan gidecekler için 40T,42T,25E otobüslerine binerek gidebilir. 






Hisar'da bol bol kedilerle karşılaşabilirsiniz. Yanınıza mama almayı unutmayın. Bir de bu havalarda manzarası çok güzel olduğu için, içeri alırlar diye düşünüyorum, termosunuzu ve bardağınızı da yanınızda getirin derim. O manzaraya karşı sıcak bir şeyler içmek ve Hisar'ı gezerken dinlenmek için çok güzel. 






İstanbul'da yaşayan, yaşamayan herkesin görmesi gerektiğini düşünüyorum. 



Yorumlar

Popüler Yayınlar