Kahvenin En Yalın Hali:Coffy

 İnstagram sayesinde keşfettiğim bir mekan olan Coffy'i çok sevdim. Kadıköy'e her gittiğimde oraya uğramayı seviyorum. Öncelikle neden tercih ettiğimi size anlatayım.

Kahveyi her insan sevmez ama seven insanlar da en güzelini, kalitelisini içmek ister. Böyle olunca genelde Starbucks'ı tercih ederler. Ben de bunun nedenin anlayamam bir türlü. Bana göre Starbuck'ın kahvelerinin dışında mekanları çok güzel. Geniş ve rahat. Ders çalışmak için uygun ama kahvelerini pek beğenmiyorum. Özellikler de Coffy gibi farklı mekanlar keşfettikten sonra bana çoğu kahve güzel gelmemeye başladı.




Coffy'i tercih etmemin nedenlerinden ilki, Gerçekten güzel olması.

2. Uygun fiyatta olması.

3. 7 siparişten sonraki kahvenin bedava olması

4. İlk siparişinin bedava olması

Tabi bunlar için uygulamasını indirmeniz gerekecek. Uygulamayı indirerek her aldığın siparişle bedava kahveni de kapabilirsin. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar