Kendimi Bulacağım Derken Başıma Neler Geldi! Valeriaa

 Valeria'nın ilk sezonunu bitirip hemen buraya koştum. Kedim yazmama engel olsa da bunu başaracağıma eminim. Öncelikle dizi için şunu söylemem gerek ki, Valeria'ya çok sinirlendim. Neden hayatında değer verdiğin kişiyi böyle kestirip atıyor diye ama sonra gördüm ki sen ne düşünürsen düşün, karşı taraf seni anlamıyor ve senin gibi ince düşünmüyorsa bu iş olmuyor.



Valeria Madrid'e taşınıp tüm hayallerini beraberinde getiren bir kadındır. Yakın arkadaşları sayesinde büyük gördüğü şehir artık ona ağır gelmez. Ama hayat amacının farkındadır o da roman yazmak. Kafasına sığmayan düşüncelerini eşiyle paylaşmak ister, onun fikirlerine, ilgisine ihtiyacı vardır. Ama karşılığını bulamaz ve arayışları onları aramadan gelir onu bulur. İnsan bazen kendisinden sıkılır da en yakınındaki insanlardan ona yardım etmesini ister, Valeria hep bu ruh hali içinde dizide. Kendini bulmaktan çok kendini kaybediyor. Çünkü bunu yapacak pek vakti olmamış. Bu vakitsizliği hayatını bulmasına ve kendisini keşfetmesine de yardımcı oluyor.



Dizi hakkında söylenecek çok şey yok. Kafanızı boşaltmak ve biraz da kendinizi bulmak istiyorsanız Valeria tam da size göre. Şimdilik 2 sezon dizi. İspanya yapımı. 

Önemli bir uyarı dizi 18+.  Onun dışında yazdığım gibi çerezlik bir dizi. Arkadaşlığı ve aileyi de güzel konu ediniyor. 



Yorumlar

Popüler Yayınlar