İzmir What A Fest Anıları

 İlk defa bu kadar uzağa kampa gitme deneyimi çok güzel duygular yaşattı bana. Öncelikle bir yere gitmek için araba, otobüs, kısacası araç bulmak çok zorlaştı. Biletler çok pahalı olsa da mecburen almak zorunda kaldık. Çevirim içi uygulamaları kullanmayı denesek de, istediğimiz gibi sonuç alamadık.  Neyse bu seneki festival rotam İzmir Pamucak Sahili idi. Pamucak Sahili güzel olsa da, maalesef belediye marina yapmak için bazı çalışmalara başladığından her yer toz duman içerisindeydi. Üzerine rüzgar da eklenince berbat oldu hava. 




What a Fest'e geçersek bize günlük bilet aldığımız için girişler 13:00'deydi. Bilette 10:00 yazmasına rağmen, 13:00'de almalarını bir türlü anlayamadım. Sormuş olsam da bir türlü mantıklı bir cevap alamadım. 



Girişte solda tuvaletler vardı ve her festivalde olduğu gibi çok pisti. Bunun normal olmaması için kullananların temiz olması gerekiyor, biraz saygı göstermesi gerekiyor. Ayrıca organizasyon şirketi de böyle yerlerde bir görevli tutmalı diye düşünüyorum. En azından arada bir çöpleri atar, sabunları doldurur. Ama nedense hiçbir festivalde temiz tuvalet göremedim. 



Yemek kısmına gelirsek, bir uygulama yükleyip, oradan istediğiniz yemeği alabilirsiniz. Ama tabiki yemek boyutları küçük ve pahalıydı. Soğuk su bulmak oldukça zordu. Bulabildiğimiz en iyi şey biraydı. 



Festivale yakın bir otel ve restoranı vardı, oraya teşekkür ediyoruz. Orası olmasa adam akıllı temizlenemezdik, yemek de yiyemezdik. Kahvaltımız orada yaptık ve sadece 50 tl idi. Doyurucuydu ve çay sınırsızdı. Yine oranın sahilindeki deniz oldukça güzeldi. Kumu da simli kum deniyor sanırım, ondandı. Çok rahatlatıcı bir etkisi vardı. 


Festival etkinlik açısından çok dolu değildi. Danslar, bira tadım etkinliği, makyaj yapımı gibi etkinlikler vardı. Daha fazlasını beklerdim. 

Konserler zaten çok güzeldi, ona diyecek bir lafım yok. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar