Kaybolmaya Yüz Tutmuş Aşklar Gibi: Gönül

 Netflix'in bu seneki filmlerinden Gönül'ü izledim. Çok güzeldi. Gerçekten hem kadro hem sahneler için o kadar uğraşılmış ki, izlerken anlıyorsunuz.

Şimdiki zamanlarda aşkın olmadığına inanan ben, bu tarz filmler izleyince biraz da olsa umutlanıyorum ama sonuçta film deyip, tekrar hayatıma devam ediyorum.



Filmin müzik sahneleri çok iyiydi. Doğunun kadınları bir hiçmiş gibi davranmaları esprili bir yolla anlatıp da bu kadar güzel bir sonla bitiren bir filmine rastlamamıştım. Esprili dediğime bakmayın. Komik bir tarafı yok bunun. Sadece dramatik başlamayan ve bitmeyen bir film olmuş. Tabi dram sahneleri var ama şöyle söylim '' yemişim söylenenleri, ben aşık oldum o kadını alacağım ,o da beni seviyor'' tarzında bir aşk filmi olması dramasını geride bırakıyor. 

Çok söze gerek yok, izleyin tatlı ve keyifli bir saatiniz olsun. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar