Üsküdar'ın Manzarasına Karşı Güzel ve Huzurlu Bir Mekan: Nevmekan

 İnstagram'da çokça karşıma çıkan Nevmekan'a artık gitmeliyim dedim ve gittim. Öncesinde hemen aynı girişten girebileceğiniz Hanım Sultanlar Müzesi'ne girdim, onu da yazacağım.

Nevmekan oldukça büyük ve misafirlere nazik davranan bir yer. Öncelikle almak istediğiniz şeyleri, dışarısı için diyorum, girişteki gişeye söyleyip, fiş kestirip alabiliyorsunuz. Bu uygulama beklememek adına çok güzel ama bununla ilgili pek açıklama yok. Neyi nasıl alacağınızı genelde sorarak öğrenebiliyorsunuz. Yine de güzel. Fiyatlar normale göre gayet uygun. Filtre kahve aldım mesela 20 tl ödedim. En sevdiğim yanlarından biri de aşağıdaki galeri oldu. Geri dönüştürülmüş camlardan eserler yapmışlar. Hepsi de inanılmaz güzeldi. En çok minik canavarları sevdim :) 

Bunun dışında öğrenciler için çok güzel bir ders çalışma alanı ve büyük bir kütüphanesi var. Belli saat aralıklarında da ücretsiz çay, kek ve çorba hizmetleri var. 

Bir gidip görün derim.














Yorumlar

Popüler Yayınlar