Çok Eski Yazılardan. İnsan

 Şu 5 hece neden bu kadar şeyi ifade eder ki ? Evet biziz bu ama sadece sözde. O kadar şey kusmak istedim ki hayata. Hiç bir zaman buna izin vermedi. Ha diyecekler ki çok mu dertlisin. Evet öyleyim. Belki çoğu insanın yaşadığı acınası hikayelerle nefes almadım ama yine de kendimi bu ruhsuz,bitkin halimi görünce ,insan dediğimiz yaratıkların cahil olarak boy gösterdiği şu evrende kendimi yalnız,hissiz ve solgun hissediyorum. Evet hala yaşamaya gönül koymuş insanlarımız var ama azlar işte. Bazı insanlar dediklerimiz bile bazen sıyrılabiliyorlar ama neyse.Ben de işte burada oturdum bunlara yazma eylemiyle bir olmuş duruyorum. Bu yazı kimin yararına ? Benim mi ? İnsanların mı ?

Düşüncelerim farklı farklı olmasına ama çevremdekiler hiç benim gibi değil.Geçen bir şeyler düşünüyoruz yine kimse oralı olmuyor. Niye agresifsin kuzum ? Niye işte çevremde bir sürü olaylar oluyor , gündem filan üzülüyorum işte. Cevap: Ee Allah'ın takdiri yapacak bir şey yok.Ben : Ağzımda gevelemeler. Ya bir de her şeycikleri  biliyormuşçasına konuşmazlar mı. Allahım deli oluyorum be. Büyüklerimizi çok severim hepisini. Ama bazen gerçekten tepe filan kalmıyor bende. Hep doğrucudurlar. Şunu yapın,bunu yapın,aman ha sakın evlenmemezlik yapmayın(en önemli madde),geri cevap vermeyin,evde erkek varsa mutlaka hizmet edin. İşte eeeen gıcık olduğum bu.Bu arada cinsiyet ayrımı yapmıyorum. Ama bu konuda biz kadınlar haklıyız.Erkek insan kadın insansız bir şey yapamıyor kardeşim. Ben ailemden öyle gördüm.Yapacağın 3 şey var.Hizmet,hizmet ve hizmet !
Ama yine de memnun olmaz insan. Hiç bir şeyden. Belki konu dışına çıktım ama konu filan da yok yani ona göre okumaya koyulun. En tepede onlar var işte herkese , her şeye göre. Amanın ya ne sinir bozucu.Neyse erkek benim gördüğüm şekliyle böyle.Tabi tersleri de vardır elbet ama bir bize eziyet.
Bir de popüler kız ve erkek figuranları var ya da figür.Bizim burada tonlarca.Kuzenlerimin ağzından düşmeyen değişik insanlar.İçlerini bilemezsin ama işte sadece değişik işte.Bana göre bazıları yani tanıdıklarım hayattaki amaçlarının sadece erkekler olması beni bu duruma çok gücendiriyor. Erkek arkadaşım bu. Seversin,çıkarsın sonra seni bir hamleyle düşürüverir. Ha bi de kızlarımız da akıllandı herhalde ay canlarım ya çıkarlar birileriyle sonra karşındakini kendisinden üstün biri gibi görür sonra ayrılır. Ben herhalde çağın kilometrelerce ötesinde yaşıyorum hala. Soyum çoktan eriyip yok olmuş ,yaşam mücadelesiyle yanıp tutuşan ,eh hafif başarılar gösterenim. Başka evrende bana ait olmayan ama aitmişim gibi duran o evrende yaşıyorum. Kusura bakmayın kafamın uçuk olduğuna cancağazlarım böyle hissediyorum napalım yani ? Dünya bu haldeyken tek yapacağımız ahanda buradan paylaşım göndermek filan. Dahası kampanyalar,reklamlar,eylemler. Bilmiyorum ya.Ha şu tipik insanlar da var işte hangi bölüm okuyorsun kızım ? 2 mi 4 yıllık mı ? Kıçıkırık 2 teyze geliyor size ahkam kesiyor.Allahım bu nedir ya ? Ne olacak ablam benim ha 2 ha 4 be. Okuduğun bölümü de beğenmiyorlar. Bi de biliyon mu ki ne olacağımı ? Tabi onu da soruyorlar. Benim durum içler acısı. Karşılaştırmalı edebiyat. Hı o ne ? Ya işte dil bölümü bir de edebiyat öyle. Ne olacaksın sorusuna cevabım sabit :Çevirmen olmak istiyorum. Daha ne diyeyim. Belki çoook sinirleniyorum yaşlılara ama bizim de sabrımız var yahu. Anlatmak istediklerimi en yakınlarım bir kaç kişi dışında anlamazken ben daha ne haşlayayım ?



Yorumlar

Popüler Yayınlar