Dayanışma Konserleri Müzegazhane


 Dün Paptircem ve konukları geldi Müze Gazhane'ye. Nova Norda, Süheyl, Egemen Akkol, Batu Akdeniz, Selin Sümbültepe ve Can Ozan. Çok güzeldi ama konserin içine ettiler. İnsanları ayırmak istemiyorum fakat herkes konsere gitmemeli, özellikle Z kuşağı. Bir grup genç geldi konsere ve başladılar '' Bu ne?, Ne kadar kötü, ne iğrenç söylüyorlar? tarzında konuşmalar geçti. Neden böylesiniz, neden insanları eleştirmek için bunları yapıyorsunuz? Gerçekten anlamıyorum. Anlamayacağım da sanırım.

Gerçekten insanlar artık hepsi için demiyorum, konsere sadece video atmak, fotoğraf çekinmek için geliyor. Tamam bunları da yap ama lütfen sessiz yap. İnsanları rahatsız etme. O kadar rahatlar ki, insanları rahatsız edip etmemeli önemli değil. Bunu yaparak kendilerini özgür zannediyorlar. Uyardığın zaman da moralleri bozuluyor. Kimse uyarmayınca da, yapmaya devam ediyorlar. Şunu da söylemeliyim ki, sevgililerin insanları rahatsız edecek şekilde sevişmeleri de bana yanlış geliyor. Video çekiyorsun önünde öpüşen çift var gel de çek. Ya da konseri dinliyorsun, ee yine görüyorsun. Ben yapmayın demiyorum ama halka açık bir yerde olduklarının da farkında olmaları gerek. Bu kadar rahat olmak özgür olmak demek değil. Özgürlüğün tanımını çok yanlış yapıyorlar ve tanımlıyorlar.

Konsere gelecek olursak hepsi çok güzeldi. Adamlar da geldi, zaten herkesi coşturdu. Sahneyi göremesem de dinleyebildiğim için mutluyum.

Teşekkür ederiz.. 




Yorumlar

Popüler Yayınlar