Kaldıracak Shot Kalmadı Artık! Four More Shot Please

 Amazon Prime'da keşfettiğim bir diziden bahsedeceğim bugün. Four More Shot Please. Bir Hint dizisi. Daha önceden mini Hint dizisi izlememiştim ve bu çok hoşuma gitti. Zaten dilin yarısından fazlası İngilizce olduğu için Hint dizisi izliyormuşsunuz gibi gelmiyor. Dizi içeriği de zaten pek Hindistan gibi değil. 



Dizi başta bana Valeria'yı anımsattı. Sonra baktım ki sadece bir karakteri ele almıyor, 4 arkadaşın hepsini ele alıyor, fikrimden vazgeçtim. Ama konu bütünlüğü ve işleyişinin hala biraz andırdığını düşünüyorum. 

Konusu

Tesadüf eseri bir barda tanışan 4 genç kadının birbirinden farklı hayatlarının onları nasıl birleştirdiğini eğlenceli şekilde anlatıyor. Biri eşiyle ilgili problemler yaşıyor, birisi zengin bir hayata sahip ama kendini bulamamış, birisi işinde oldukça iyi olmasına rağmen haksızlıklara uğruyor, diğeri ise hayat amacını ararken aşkı buluyor. Hepsinin ortak noktası o bar ve birbirlerine hissettikleri sevgi ve dostluk. 



Dizi sizi minik hayat dersleri vermesinin yanı sıra, izleyecek bir şey bulamayan, şöyle eğlenceli, çerez tadında olsun diyenler için güzel bir öneri.



Dizi 3 sezon. Ben 2.sezonun sonundayım. 2.sezonun ilk bölümünde İstanbul'un güzel sokaklarını da görebilirsiniz. Gayet güzel ve eğlenceli bir bölümdü. :)





Yorumlar

Popüler Yayınlar