Aşırı Kaçkın, Deli Dolu, Müzikli Favori Filmlerim

 1. Whiplash

İlk çıktığı zaman izlediğim ve abi bu nasıl bir film lan dediğim bir filmdi. Filmi izleyince bateri çalma isteğiniz artmakla beraber, bambaşka bir hırsa da bürüyorsunuz. Bu hırsın sizi her yere götüreceğini ve inandığınız her şeyi yapabileceğinizi bilmenizi sağlıyor. Baterinin üzerine dağılan kanlardan korkmadığınız ve o kanları sevmeye başladığınız bin bir türlü an birikiyor. Başarıyı yakalamak, nasıl başarırım diye düşünmek isteyenler izlesin. 












2. Tim Buckley'den Sevgilerle

Yakışıklı Gossip boyumuzun başrolünde oynadığı bu film bir biyografi film. Penn Badgley'in yakışıklığın dışında nasıl iyi bir sesi olduğunu görebileceğiniz nezih bir film. Şunu demeden de geçemeyeceğim. Ben buradaki filmlerin hemen hemen hepsini üniversitede izledim. Sadece bazı şeyleri yazmakta geciktim. Neyse o dönem araştırdığımda Penn'in Mothxr diye bir grubu olduğunu keşfetmiştim. Aman dedim o kadar iyiler ki. Hala da dinlerim. Filme gelirsek Tim Buckley, yaşamış efsane müzisyenlerden biri. Şarkıları gerçekten çok melankolik. Bence melonkoli kralı kendisi. 

Aynı zamanda Imogen Poots'u da çok sevdiğim için, bu ikiliyi birbirine çok yakıştırmıştım. 






3. Inside Llewyn Davis

Folk müziğin ortaya çıktığı zamanlarda para kazanmaya, aynı zamanda hayallerini gerçekleştirmek için birçok yol kat eden bir müzisyeni konu ediniyor. Oscar Isaac'in de güzel ve karizmatik sesiyle beni büyülediği nadide film.






4. The Soloist

Bazı insanlar başka insanlar tarafından keşfedilmeyi bekler, bazıları kendi yollarını kendileri çizerler. Bu filmde keşfedilmeyi bekleyen bir virtüoz var ve bir gün tesadüf eseri yoldan geçen birisi sayesinde kaderi değişiyor.






5.Scott Pilgrim vs. The World

Bu film çok acayipti ve bence hak ettiği yeri göremedi. Oyun oynamayı ve müzik dinlemeyi seviyorsanız izleyin derim. Böyle her sahnede oyun sahnelerinde gibi efektler görebilirsiniz. Şarkıları da çok güzel. Filmden bir şey anlamadık diyenlerin de tekrar izlemesini öneririm. Gençken insanlar bir sürü hata yapar ama sonunda eğer mutluysan bu hatalara değer. 








Yorumlar

Popüler Yayınlar