Kartal Kitap Fuarı İle İlgili İçimden Geçenler

 İlk defa bir kitap fuarının bu kadar gelmesini bekledim. 1 hafta önceden plan yaptım. Dedim arkadaşlarım gelmese de git Melike. Onlar da beni bırakmadılar sağ olsunlar. Canım annem de geldi benimle. O da Ayşe Kulin ile tanıştı. 

Normale göre çok az kişi katılmıştı. Katılanların %75'i yaşlıydı. Bunu neden dediğimi de söyleyeyim, ben yetişkin birisiyim ve etrafımda yaşıtlarımı aradım tabi ki. Yine de söyleşi ve ardından imza olması çok güzel olmuş. Bu hafta sonu da fuar devam edecek.

Ben Latife Tekin, Buket Uzuner, Şükrü Erbaş, Mine Söğüt ve Hüsnü Arkan'a kitaplarını imzalattım. Cumartesi günü de Ahmet Ümit, Murat Menteş ve Haydar Ergülen için gideceğim. Benim için çok verimli bir fuardı. 

Gülten Dayıoğlu ortaokul yıllarımızın çiçeği. Onu görmek o kadar iyi geldi ki. Çok tatlı birisi. Üşümesi, konuşması, oturması o kadar tatlıydı ki. Allah uzun ömürler versin inşallah. 









Yorumlar

Popüler Yayınlar