Üniversitenin Üniversite Olduğu O yıllar

 2013'te ek yerleştirme ile kazanmış olduğum Selçuk Üniversitesi beni başta mutlu etmese de ilk 2 yıl adam akıllı üniversiteyi yaşayabildim diyebilirim. Benim için en önemli şeylerden biri de müzik tabiki. O zamanlar da siyasi nedenlerden dolayı çokça kez konserler iptal oluyordu. Konya halkının demesine göre bir zamanlar evlerinin balkonlarından Hayko Cepkin, Duman gibi grupları izlerlerken, bir anda tam da bizim okuduğumuz dönem konser için müzisyenlerin gelemeyişleri üzdü bizi tabiki. Yine de dediğim gibi 2013 ve 2014'te az da olsa Badem, Gripi, Şebnem Ferah, Devrim Altanay'ın Cem Karaca'ya son 3 yılında eşlik etmiş grubunu(isimleri Usta İşi diye geçiyor fakat webte herhangi bir bilgi yok) izlemiş bulundum. Sizlere o zamanki değerli fotoğraf makinemle ( o zamanlar da güzel çekmediğini düşünmeme rağmen, çekmeye devam etmişim) çektiğim videolar ile baş başa bırakıyorum. 







Yorumlar

Popüler Yayınlar