Yeni Nesil Müzik, Yeni Nesil Hisler

 Bu yazıyı yazmak haddime mi, değil mi bilmiyorum fakat yazmak istedim :)

Son 2 yıldır Türkiye'de çok çok iyi şarkıcılar ve müzisyenler çıktığını düşünüyorum. Ben yeni bir dinleyici değilim fakat bu durumun yaklaşık son 2 yıldır daha fazla olduğunu gözlemliyorum. Şu an bunları yazarken arkadan Madrigal Yaşayamam Bu Benle çalıyor mesela :) Madrigal yeni bir grup değil, pandemiden beri özel bir hayran kitlesine sahip olmuş ve artık büyük bir grup haline gelmeye başlayan bir müzik grubu. Çabalarını gördüğünüzde de aslında ne kadar hak ettiklerini de göreceksiniz. Madrigal dışında o kadar grup ve şarkıcı daha var ki, ben size beğendiklerimi, fark ettiklerimi anlatacağım. Sadece favori şarkılarını ekleyeceğim. Umarım telif yemem :) 






Favorilerimden biri olan Evdeki Saat, şarkılarının her birinde kendimden bir anlam bulduğum Evdeki Saat de eski bir grup. Türk müziğini unutmadan, üzerine modern sesler ekleyip müzik yapmak bence çok modern ve özel bir şey. 


Kendimden Hallice

Arabesk ile rock müziğin güzel birleşimi şarkıları var Kendimden Hallice'nin. Hepsi böyle değil tabi.  Ozan Özalp'ın ses tonu da benim için çok huzur verici. 


Mertkan Özkan

Hafif Fatih Erdemci'yi anımsatan, güçlü bir sese sahip. Şarkı sözleri ve şarkıları da kendini dinletmeyi başarıyor. Daha çok kitleye ulaşmasını isterim. 


Baturalp 

Yine eskiden beri piyasada olan Baturalp'in sözlerinde kaybolacağınız şarkılar yapıyor. 



Ertunç

Kendisini Baba Candır'da tanımıştım ve sesini gerçekten çok beğendim. Şarkıları çok çok iyi. Ertunç senden konser bekliyoruz :)


devam edecek :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar