Alper Canigüz Söyleşisi

 İstanbul Kitapçısı Kadıköy şubesinin kitap kulübünün düzenlediği ücretsiz Alper Canigüz söyleşisine gittim dün. İlk başta maalesef İBB kütüphane'ye gidip, son anda neden hareketlenme olmuyor dediğimden, görevliye sordum ve fark ettim ki, yanlış yere gelmişim. O kadar dalgınım ki bu aralar, orayı biliyorum ama başka yere gidiyorum. Neyse ki 15 dk kala bir yer bulup oturdum. Sonra başka bir hanımefendi kalktığı için onun yerine geçtim. Teşekkürler bunun için. Söyleşide Alper'in görme açısı pek iyi olmadığından görmekte zorlanmış olsam da, imzada en azından kendisi görmüş, az da olsa sohbet etmiş bulundum. Bu konudaki utangaçlığım, günden güne geçiyor ve bu benim için güzel bir şey.

 Çok nazik ve komik bir yazar Alper Canigüz, dün de öyleydi. Herkesin kitabına minik çiçekler çizdi :) Annesiyle ilgili anlattıkları da çok tatlıydı. 

Bu güzel etkinlik için Kitap kulübüne teşekkür ederim:)



Yorumlar

Popüler Yayınlar