Beykoz Cam ve Billur Müzesi

 Ne zamandır gitmeyi düşündüğüm bir müzeye gittim dün. Oldukça büyük görünen fakat aslında o kadar büyük olmayan bir müzeydi. Dış mimarisi ve manzarası o kadar güzeldi ki, bakmaya doyamadım. Özellikle ağaçları çok beğendim.













Eserlere dair daha fazla bilgi beklemiştim, sesli rehber alacaktık ama ben okumayı tercih ettiğim için istemedim. Fakat eserler ile ilgili bu kadar az bilgi olabileceği aklıma gelmemişti.
Çocuklar için cam atölyesi olması güzeldi, zaten dün sanırım bu atölyeden dolayı çok kalabalıktı. Ben yetişkinler için de böyle bir atölye olmasını isterdim. Çünkü civardaki birçok cam atölyesi çok pahalı. 
Fotoğraf çekilmesi yasak denildi fakat hiçbir ibare yoktu. 

Genel olarak göze hitap eden bir müzeydi. Eskiden müze kart ile girebiliyorduk, ben dün bu umutla dün gitmiştim fakat kaldırmışlar. Nedenini kimse bilmiyor. Giriş ücreti 60 TL. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar