Sabit Fikir Dergisi İle İlgili Minik Düşüncelerim

 Üniversite'nin 2. yılında bölümümle ilgisinin dahilinde olduğunu düşündüğüm dergi SabitFikir'i keşfettim ve aldım. İçeriğini çok beğenmiştim ve 3 yıl boyunca aralıksız satın aldım. Staj için kendilerine 1'den fazla kez mail attım ve maalesef dönüş alamadım. Gerçekten staj yapmayı çok istemiştim. Fakat dönüş yapmadıkları için hiç bir zaman bu isteğimi iletemedim kendilerine. Bu tarz şeylerin hep olduğunu göz önünde bulundurursak, o anki üzüntümün şu an olmadığını da söylemek isterim. 

Bunların dışında dergi sayesinde yeni kitap okumuş ve fikir sahibi edinmiş oldum. Yeni yazarlar tanıdım ve tanıştığım bile oldu aralarında. Dergiyi en son 4 yıl önce aldım. Hatta eski sayılarında almıştım fakat eski tadını alamadığım için okumayı bıraktım. Eğer kitap incelemesi yapmak ve nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız bu dergi size yardımcı olabilir. Yeni sayılarının nasıl olduğunu bilmeyerek söylüyorum tabi bunu. 

Üzüldüğüm bir şey daha oldu tabi. Küçük İskender SabitFikir'de yazıyordu ve ölümünden sonra kendisine hiç yer verilmemişti. Sonra da yazarların birçoğu tepki olarak yazılarının dergiden çıkarılmasını istemişlerdi. Sanırım benim de okumam bundan sonra bitti. 

Ben sadece sizinle düşüncelerimi paylaşmak istedim. Çünkü kitaplığımda bir yığın SabitFikir dergisi bulunuyor ve bununla ilgili de yorumlarımı paylaşmak istedim. 






Yorumlar

Popüler Yayınlar