Zaman


Bu yıla biraz hastalık ve gözyaşı ile başlasam da, bazı şeylerin daha iyi olacağı kanısındayım. Dün midem bozuldu ve besin zehirlenmesi yaşadım. Bu hafta sonunu önceden planlarken, hayat karşıma biraz dur Melike, biraz dinlen diyerek, postayı koydu. Her yere yetişmeye çalışıyorum. Geçen yıllarımın telafisini belki bu şekilde hallolacağını düşünüyorum. Hala gencim, hala dirençliyim derken sağlığımın beni bir yere kadar getirdiğini görüyorum. Belki bu şehirden, belki insanlardan bu hale geldim diyorum. Sorun kesinlikle ben olmamalıyım diyorum ama sonucunda bunlara sebep olan da ben olduğum için tek suçlunun çevrem olmadığı sonucunu buluyorum. Bazı şeylerde güçlensem de, bu konularda hala eksik olduğumun farkına varıyorum. Zamanı yönetemediğimin farkına varıyorum. Ne kadar istesen de, o senin düşüncelerinden hızlı ilerliyor. Sen daha plan yapamadan, o senin için çoktan bunları düşünüyor. Senin için neyin iyi olacağına zaman karar veriyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar