Yazdığım Bazı Şeyler
Zamana ayak uydurmak artık o kadar zor ki. Her şey yüksek, sesler bile. Acımasız ve uçurum. Benimse bu koca dünyada minik hayallerim vardı.
Büyümeyi aklımıza kazımıştık. Küçükken, büyüyüp adam olacağız dedik. Çok bir şey sandık büyümeyi. İnsan büyüyünce daha mutlu olur, her istediğini yapar sandık. Keşke bunları hayal edeceğimize, çocukluğumuzu çocuk gibi oyunlar gibi yaşasaydık. Her şey daha Pembe, daha hayal olurdu belki.
Günün bu vakitleri içimdeki enerjinin tekrarlandığını hissederim. Ay çıkmadan iki saat önce. Donuk güzelliklerin ve acımasız benliklerin gün yüzüne çıktığı zamanlar.



Yorumlar
Yorum Gönder